
Kayseri Sağlık Müdürlüğünce, "Kayseri Şehir Hastanesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) numunelerinin kaybolduğu" iddialarının gerçeği yansıtmadığı bildirildi.
Müdürlükten yapılan yazılı açıklamada, bazı basın kuruluşlarında "Kayseri Şehir Hastanesinde Kovid-19 numunelerinin kaybolduğuna" ilişkin iddialar yer aldığı belirtildi.
İddiaların gerçeği yansıtmadığı vurgulanan açıklamada, "Yurt dışı numunelerinin 48 saat içerisinde sonuçlandırılması konusunda herhangi bir sıkıntı bulunmamaktadır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur." ifadelerine yer verildi.
Son Dakika › Güncel › Kayseri Sağlık Müdürlüğü: 'Kovid-19 numunelerinin kaybolduğu iddiaları gerçeği yansıtmıyor' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.