
Karabağ'da yer alan Kelbecer'de yaşayanlar, imzalanan anlaşma gereği 15 Kasım'da Azerbaycan'a teslim edilecek olan bölgeden ayrılmadan önce evlerini yakıyor.
Karabağ'da yer alan Kelbecer bölgesi sakinleri, imzalanan anlaşma gereği 15 Kasım'da Azerbaycan'a teslim edilecek olan bölgeden ayrılmadan önce evlerini yakıyor. Kameraya yansıyan görüntülerde, evlerin yandığı, bölge sakinlerinin ağaç kestiği ve mobilyaları araçlara yüklediği görüldü.
Son Dakika › Güncel › Kelbecer'den ayrılanlar, geride yaktıkları evleri bırakıyorlar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.