Keşanspor Yönetiminden Özcan'a Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Keşanspor Yönetiminden Özcan'a Ziyaret

Keşanspor Yönetiminden Özcan\'a Ziyaret
09.03.2012 14:36

Keşanspor'un yeni yönetim kurulu 9 Mart 2012 Cuma günü Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'ı makamında ziyaret etti.

3 Mart 2012 Cumartesi günü gerçekleştirilen Kongrede göreve gelen Keşanspor'un yeni yönetim kurulu 9 Mart 2012 Cuma günü Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'ı makamında ziyaret etti.

Saat 11.30'da gerçekleşen ziyarete Keşanspor Kulübü Başkanı Sadi Kuru ile yönetim kurulu üyeleri katıldılar.

Kuru, göreve geldikten sonra yönetim kurulu ile birlikte Özcan'a nezaket ziyaretinde bulunduklarını belirterek "Başkanımıza Keşanspor'a verdiği destekten dolayı teşekkür ediyoruz. Kendisi her zaman kulübümüzün yanında olmuştur" dedi.

Özcan'da ziyaret nedeniyle Keşanspor Yönetim Kurulu'na teşekkür ederek görevlerinde başarılar diledi ve Keşanspor'a desteklerinin her zaman devam edeceğini söyledi.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Keşanspor Yönetiminden Özcan'a Ziyaret - Son Dakika


Advertisement