3 Mart 2012 Cumartesi günü gerçekleştirilen Kongrede göreve gelen Keşanspor'un yeni yönetim kurulu 9 Mart 2012 Cuma günü Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'ı makamında ziyaret etti.
Saat 11.30'da gerçekleşen ziyarete Keşanspor Kulübü Başkanı Sadi Kuru ile yönetim kurulu üyeleri katıldılar.
Kuru, göreve geldikten sonra yönetim kurulu ile birlikte Özcan'a nezaket ziyaretinde bulunduklarını belirterek "Başkanımıza Keşanspor'a verdiği destekten dolayı teşekkür ediyoruz. Kendisi her zaman kulübümüzün yanında olmuştur" dedi.
Özcan'da ziyaret nedeniyle Keşanspor Yönetim Kurulu'na teşekkür ederek görevlerinde başarılar diledi ve Keşanspor'a desteklerinin her zaman devam edeceğini söyledi.
Son Dakika › Güncel › Keşanspor Yönetiminden Özcan'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.