Kestiği ağacın altında kalıp yaralandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kestiği ağacın altında kalıp yaralandı

Kestiği ağacın altında kalıp yaralandı
16.06.2019 16:16

ORDU'nun Ulubey ilçesinde kestiği ağacın altında kalan M.A. (49), yaralandı.

ORDU'nun Ulubey ilçesinde kestiği ağacın altında kalan M.A. (49), yaralandı.

Olay, öğle saatlerinde ilçeye bağlı Kadıncık Mahallesi'de meydana geldi. Ormanlık alanda ağaç kesimi yapan M.A.'nın kestiği ağaç, üzerine devrildi. İhbar üzerine bölgeye sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Ağacın altında sıkışan M.A., ekipler tarafından kurtarıldı. Sağlık ekiplerince ilk müdahalesi yapılan M.A., hastaneye kaldırılarak tedaviye alındı. M.A.'nın sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.

- Ordu

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kestiği ağacın altında kalıp yaralandı - Son Dakika


Advertisement