Manisa'da Kışı Cezaevinde Geçirmek İçin Hırsızlık Yapmış - Son Dakika
Son Dakika Logo

Manisa'da Kışı Cezaevinde Geçirmek İçin Hırsızlık Yapmış

Manisa\'da Kışı Cezaevinde Geçirmek İçin Hırsızlık Yapmış
06.12.2013 17:39  Güncelleme: 14:40

Manisa'da otomobillerin camlarını kırdığı gerekçesiyle yakalanan Abdullah B., ifadesinde, kışı ceza evinde geçirmek için hırsızlık yaptığını söyledi.

Manisa'da park halindeki otomobillerin camlarını kırdığı gerekçesiyle yakalanan ve yanında çalıntı iki oto teybi bulunan 19 yaşındaki Abdullah B., polisteki ifadesinde, kışı cezaevinde geçirmek için hırsızlık yaptığını söyledi.

Olay, 75'inci Yıl Mahallesi'nde bugün saat 00.30 sıralarında meydana geldi. Bir kişinin park halindeki otomobillerin camlarını kırdığı yönünde ihbar alan polis harekete geçti. Mahalleye giden polis, daha önce de hırsızlık suçundan 10 kaydı bulunan Abdullah B.'yi yakaladı. Gözaltına alınan şüphelinin yanında çalıntı iki oto teybi ele geçirildi.

Polis merkezine götürülen ve altı otomobilin camını kırdığı belirtilen Abdullah B. ifadesinde, kışı cezaevinde geçirmek için böyle bir şey yaptığını söyledi. İşlemlerinin tamamlanmasının ardından şüpheli, adliyeye sevk edildi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Manisa'da Kışı Cezaevinde Geçirmek İçin Hırsızlık Yapmış - Son Dakika


Advertisement