Konya'da vatandaşlardan bazıları darbe girişiminin ardından başlatılan demokrasi nöbetini kent merkezinde askeri tankların bakımının yapıldığı Kara Kuvvetleri Komutanlığı'na bağlı 56'ıncı Bakım Merkezi Komutanlığı önünde tuttu.
Konya'da vatandaşlar, demokrasi nöbeti için akşam saatlerinde sokaklara çıktı. Binlerce vatandaş Mevlana Meydanı'nda bir araya gelirken, bazıları da kent merkezinde Kara Kuvvetleri Komutanlığı'na bağlı 56'ncı Bakım Merkezi Komutanlığı önünde toplandı. Komutanlığın girişi, darbe kalkışmasının yapıldığı 15 Temmuz'dan itibaren polis tarafından, belediyeye ait otobüs ve kamyonlarla kapatıldı. Askeriye'ye hasta ve gıda getirenler dışında giriş ve çıkış yasaklandı. Komutanlık önünde toplanan vatandaşlar ellerinde Türk bayraklarıyla gece yarasına kadar bekledi. Bazıları ise komutanlık önünden araçlarla geçerek duruma tepkisini gösterdi.
Son Dakika › Güncel › Konya'da Askeri Birlik Önünde Demokrasi Nöbeti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.