Konya'da Sp'den Mısır Ve Tunus'a Destek Gösterisi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Konya'da Sp'den Mısır Ve Tunus'a Destek Gösterisi

Konya\'da Sp\'den Mısır Ve Tunus\'a Destek Gösterisi
31.01.2011 12:26

Konya'da Saadet Partisi İl Gençlik Kolları Üyeleri, Tunus ve Mısır'da Meydana Gelen Halk Ayaklanmalarını Desteklemek İçin Gösteri Yaptı.

KONYA'da Saadet Partisi İl Gençlik Kolları üyeleri, Tunus ve Mısır'da meydana gelen halk ayaklanmalarını desteklemek için gösteri yaptı.

Yaklaşık 40 kişilik SP Gençlik Kolları üyeleri dün saat 22.30 sıralarında Zafer Meydanı'nda biraraya geldi. Ellerinde 'Firavun Hüsnü Mübarek, hesap verecek', 'Yaşasın Mısır intifadası, zalimler için yaşasın cehennem' yazılı dövizler bulunan grup 'Kahrolsun zalimler, iş birlikçi hainler', 'Mısır'a selam, direnişe devam' şeklinde slogan attı. Grup adına basın açıklaması yapan SP Meram İlçe Gençlik Kolları Başkanı Hüseyin İrmikçi, Tunus ve Mısır halkının her zaman yanında olduklarını belirtti. İrmikçi, "Bugün tüm gücümüzle mazlum Mısırlı kardeşlerimizin yanındayız. Dualarımızla maddi ve manevi imkanlarımızla onlarlayız. Yıllarca sömürülen, dikta yönetimlerle zalimce yönetilen mazlum İslam coğrafyası, bugün yeni bir çırpınışla adil paylaşımlı dünyanın kurulması yönünde seslerini yükseltiyor. Bu sese kulak veriyor ve Mısırlı, Tunuslu, Yemenli, Filistinli kardeşlerimizle birlikteyiz."dedi. Grup açıklamanın ardından sessizce dağıldı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Konya'da Sp'den Mısır Ve Tunus'a Destek Gösterisi - Son Dakika


Advertisement