Köpeklerin Saldırısına Uğrayan Kadın Hastanelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Köpeklerin Saldırısına Uğrayan Kadın Hastanelik Oldu

Köpeklerin Saldırısına Uğrayan Kadın Hastanelik Oldu
16.06.2015 08:59  Güncelleme: 09:50

Samsun'da işten eve giden iki çocuk annesi 4 sokak köpeğinin saldırısına uğradı ve kadın hastanelik oldu.

Samsun'un Canik ilçesi Gaziosmanpaşa Mahallesi Abalıoğlu Sokak'ta sokak köpeklerinin saldırısına uğrayan iki çocuk annesi kadın hastanelik oldu.

SAĞ BACAĞINDAN ISIRDI

Edinilen bilgiye göre, iş çıkışı evine giden 2 çocuk annesi Gülten Akgül (40), sokak köpeklerinin saldırısına uğradı. Köpeklerin sağ bacağını ısırdığı kadın, Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

"UZAKLAŞTIRMAYA ÇALIŞTIM AMA..."

Yaşadığı korku ve dehşet dolu anları anlatan Akgül, "İşten eve giderken aniden dört sokak köpeğinin saldırısına uğradım. Köpeklerden kurtulmak için elimdeki çantayı onlara doğru savurup, kendimden uzaklaştırmaya çalıştım ancak başarılı olamadım. Olayı gören yoldan geçen bir vatandaş otomobilini köpeklerin üzerine sürerek beni hayvanlardan kurtardı. Mahallede başıboş köpekler çok. Çocuklarımızı korkudan çöp atmaya veya bakkala gönderemiyoruz. Yetkililerin bu soruna çözüm bulmasını istiyoruz" dedi.

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Köpeklerin Saldırısına Uğrayan Kadın Hastanelik Oldu - Son Dakika


Advertisement