Kovid-19'u yenen iki kardeş alkışlarla taburcu edildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kovid-19'u yenen iki kardeş alkışlarla taburcu edildi

11.05.2020 18:24  Güncelleme: 05:53

Hatay'ın İskenderun ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi tamamlanarak sağlıklarına kavuşan iki kardeş hastaneden alkışlarla uğurlandı.

Hatay'ın İskenderun ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi tamamlanarak sağlıklarına kavuşan iki kardeş hastaneden alkışlarla uğurlandı.

İskenderun Devlet Hastanesine 20 gün önce yüksek ateş, nefes darlığı ve öksürük şikayetiyle başvuran Halis ve Mehmet Yılmaz kardeşlerin Kovid-19 testi pozitif çıktı.

Tedavileri tamamlanan ve son testleri negatif çıkan Yılmaz kardeşler, hastanede görevli doktor ve hemşirelerin alkışlarıyla taburcu edildi.

Kardeşlerin tabucu edildiği an cep telefonu kamerasıyla da görüntülendi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Kovid-19'u yenen iki kardeş alkışlarla taburcu edildi - Son Dakika


Advertisement