Açılış konuşmasını yapan Valimiz Sayın Hasan İPEK, "Erzincan Valimiz başta olmak üzere yönetim kurulu üyelerine Bayburt Valisi olarak hoş geldiniz diyor. Sizleri Bayburt'ta görmekten duyduğum mutluluğu belirtmek istiyorum. Kalkınma Ajansımızın yoğun bir gündemi var, bu gün 9 Maddelik bir gündem görüşeceğiz ama asıl önemli olan önümüzdeki yıl hangi konulara teşvik vereceğimiz konusunda yönetim kurulu üyelerimizle fikir alış verişinde bulunacağız en önemli konumuz bu. Ben bu toplantının hayırlı uğurlu olmasını diliyorum." Diye konuştu.
Vali Sayın Hasan İPEK'in başkanlığında yapılan toplantıda gündem maddelerine geçildi.
Toplantı sonunda Kuzeydoğu Anadolu Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı Valimiz Sayın Hasan İPEK'in Şırnak Valiliğine atanmasından dolayı Yönetim Kurulu Üyeleri ve Kalkınma Ajansı Genel Sekreterliği adına Yönetim Kurulu Başkan Vekili Erzincan Valisi Sayın Abdurrahman AKDEMİR tarafından Valimiz Sayın Hasan İPEK'e teşekkür plaketi takdim edildi.
Son Dakika › Güncel › KUDAKA 47. Yönetim Kurulu Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.