Maden İşçileri Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Maden İşçileri Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi

05.11.2015 18:11

Çorum’un İskilip ilçesinde faaliyet gösteren bir maden işletmesinin yeraltı bölümünde çalışan 6 işçi karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Çorum'un İskilip ilçesinde faaliyet gösteren bir maden işletmesinin yeraltı bölümünde çalışan 6 işçi karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Edinilen bilgiye göre olay, İskilip ilçesine bağlı Yanoğlan köyünde faaliyet gösteren bir maden işletmesinde öğle saatlerinde meydana geldi. İşletmenin yeraltı bölümünde çalışan Y.K.(47), N.A.(39), M.A.K.(39), M.C.(45), AK.(38) ve S.U.(37) adlı 6 işçi karbonmonoksit gazından zehirlendiler. Zehirlenen işçiler arkadaşlarının yardımı ile maden ocağından çıkartılarak İskilip Atıp Hoca Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Yapılan tedavinin ardından maden işçileri taburcu edildi. - ÇORUM

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Maden İşçileri Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement