Malatya'da öğrenciler ağız ve diş sağlığı taramasından geçirildi.
Yeşiltepe Eğitim Derneğinden (YEŞİLDER) yapılan yazılı açıklamaya göre, derneğin, "Öğrencilerimizin sağlığını önemsiyoruz" projesi kapsamında Ahmet Parlak İlkokulundan 790 öğrenciye ağız ve diş sağlığı taraması yapıldı.
YEŞİLDER Kadın Kolları Başkanı Fatma Yeter, yaptığı açıklamada, öğrencilerin nitelikli eğitim almaları kadar, sağlıklı şekilde eğitimlerine devam etmelerinin de büyük önem taşıdığını belirterek, "Bununla ilgili olarak ağız ve diş sağlığı hakkında bir faaliyette bulunduk. Bu projenin gerçekleşmesine öncülük eden başta Yeşilyurt Kaymakamı Nesim Babahanoğlu ve sponsorlarımız teşekkür ediyoruz" ifadelerini kullandı.
Sağlık taramasından sonra sponsor firmalara plaket verildi.
Son Dakika › Güncel › Malatya'da Öğrencilere Ağız ve Diş Sağlığı Taraması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.