Manisa'da Sobadan Zehirlenen 2 Kişi Öldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Manisa'da Sobadan Zehirlenen 2 Kişi Öldü

Manisa\'da Sobadan Zehirlenen 2 Kişi Öldü
29.11.2012 13:47

Manisa'da kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti.

Manisa'da kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre, Manisa merkeze bağlı Siyekli köyünde Musa Barut (85) ve eşi Kerime Barut (84), akşam eve gelen misafirleri tarafından baygın halde bulundu. 112 Acil Servis'e haber verilmesi üzerine eve gelen sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde Musa Barut'un öldüğü anlaşıldı. Eşi Kerime Barut ise, olay yerinde yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Yapılan incelemede, yaşlı çiftin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlendi. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Manisa'da Sobadan Zehirlenen 2 Kişi Öldü - Son Dakika


Advertisement