Mardin'de 2 mahalle Kovid-19 karantinasına alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mardin'de 2 mahalle Kovid-19 karantinasına alındı

Mardin\'de 2 mahalle Kovid-19 karantinasına alındı
16.09.2021 11:00  Güncelleme: 11:03

Mardin'in Nusaybin ilçesinde 2 mahallede, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.

Mardin'in Nusaybin ilçesinde 2 mahallede, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.

İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla, kırsal Bahçebaşı ve Çatalözü mahalleleri, artan vakalar nedeniyle 14 gün karantinaya alındı.

Güvenlik güçleri, bu mahallelere giriş çıkışları kapattı.

Bu arada, İlçe Sağlık Müdürlüğü, karantina süresince aşı sırası gelen vatandaşların Kovid-19 aşılarının mobil ekiplerce evlerinde yapılabileceğini duyurdu.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Mardin'de 2 mahalle Kovid-19 karantinasına alındı - Son Dakika


Advertisement