Meme Kanserine Pembe Giyinerek Dikkat Çektiler - Son Dakika
Son Dakika Logo

Meme Kanserine Pembe Giyinerek Dikkat Çektiler

Meme Kanserine Pembe Giyinerek Dikkat Çektiler
15.10.2016 11:05

Tekirdağ Halk Sağlığı Müdürlüğü personeli, 1-31 Ekim Meme Kanseri Bilinçlendirme Ayı dolayısıyla meme kanserine karşı farkındalık oluşturmak için pembe giyindi.

Tekirdağ Halk Sağlığı Müdürlüğü personeli, 1-31 Ekim Meme Kanseri Bilinçlendirme Ayı dolayısıyla meme kanserine karşı farkındalık oluşturmak için pembe giyindi.

Tekirdağ'da Halk Sağlığı Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada,1-31 Ekim'in tüm dünyada "Meme Kanseri Bilinçlendirme Ayı" olarak geçtiği belirtildi.

Meme kanserine erken teşhisin öneminin vurgulanmak istendiği açıklamada şunlar kaydedildi:

"Bakanlığımız ve tüm dünyada 1-31 Ekim Meme Kanseri Bilinçlendirme Ayı olarak geçmekte kansere karşı farkındalığı arttırmak için çalışmalar yapılmaktadır. Bu kapsamda Müdürlük olarak çarşamba günü kurumumuzda çalışan bütün mesai arkadaşlarımızla pembe giyinerek meme kanseri konusunda farkındalık sağladık. Söz konusu etkinlikte meme kanseri taraması, kanserde erken teşhisin önemi vurgulandı."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Meme Kanserine Pembe Giyinerek Dikkat Çektiler - Son Dakika


Advertisement