Menemen Belediyespor'da Sıkıntı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Menemen Belediyespor'da Sıkıntı

02.02.2015 13:30  Güncelleme: 13:35

Centone Karagümrük'ün ardından Pendikspor'a da yenilerek son 2 haftayı puansız kapatan Menemen Belediyespor'u sıkıntı bastı.

Spor Toto 2'nci Lig Beyaz Grup'ta Centone Karagümrük'ün ardından Pendikspor'a da yenilerek son 2 haftayı puansız kapatan Menemen Belediyespor'u sıkıntı bastı.

Tam 413 gün sonra üst üste 2 maçını kaybeden  Menemen Belediyespor'un teknik direktörü Erhan Özalp, futbolcularını sert bir dille uyardı. "Evlere şenlik goller yedik" diyen Özalp, "2 haftadır oyuncularımın sergilediği performanstan memnun değilim. Herkes ayağını denk alsın" diye konuştu.

Takımında radikal kararlar alabileceğinin sinyallerini veren Erhan Özalp, "Kendimize çeki düzen vermemiz şart. İdmanlarda sıklıkla üzerinde durduğum pozisyonlardan gol yedik. Bazı futbolcularım işin ciddiyetini kavramalı. Yoksa gereken yapılır" yorumunu yaptı.

Bu hafta Körfez İskenderunspor'u ağırlayacaklarını hatırlatan Erhan Özalp, "Artık puan kaybına tahammülümüz kalmadı. Zirveyi hedefliyorsak, galibiyet serisi yakalamalıyız" dedi. - İzmir

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Menemen Belediyespor'da Sıkıntı - Son Dakika


Advertisement