lmanya Başbakanı Angela Merkel, "Azınlık hükümeti kurulacağına yeniden seçime gitmeyi tercih ederim" dedi. Almanya Başbakanı Angela Merkel, devlet kanalı ARD'de katıldığı programda koalisyon görüşmeleriyle ilgili açıklamalarda bulundu. Her türlü sorumluluğu almaya hazır olduğunu vurgulayan Merkel, "Azınlık hükümeti kurulacağına yeniden seçime gitmeyi tercih ederim" dedi.
Öte yandan, siyasi tansiyonu düşürebilmek için parti başkanlarıyla görüşeceğini belirten Cumhurbaşkanı Frank Walter Steimmeier, "Erken seçim son tercih olmalı. Görüşmelerde yer alan partiler bir kez daha etraflıca düşünmelidir" açıklamasında bulundu.
(Mehmet Koca/İHA)
Son Dakika › Güncel › Merkel: 'Her Türlü Sorumluluğu Almaya Hazırım' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.