Mersin'de kadınlara meme kanseri taraması yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mersin'de kadınlara meme kanseri taraması yapıldı

Mersin\'de kadınlara meme kanseri taraması yapıldı
16.03.2020 11:32

Yenişehir ilçesinde kadınlara meme kanseri taraması yapıldı.

Yenişehir ilçesinde kadınlara meme kanseri taraması yapıldı.

Yenişehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Yenişehir Yaşam Gönüllülerince 40 kadına ücretsiz meme kanseri taraması ve bilgilendirmesi gerçekleştirildi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Yenişehir Yaşam Gönüllüleri Başkanı Yasemin Öztürk, 35 kişilik gönüllü grupla kadınların yanlarında olmaya devam edeceklerini belirtti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Mersin'de kadınlara meme kanseri taraması yapıldı - Son Dakika


Advertisement