Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, Şubat ayında, ikinci yarıyıl başlamadan önce 17 bin öğretmen atanacağını açıkladı.
Ankara Ümitköy Gökkuşağı Eçem Anaokulu ve İlköğretim Okulu'nda karne dağıtım törenine katılan Dinçer, törenin sonunda gazetecilerin sorularını cevapladı. Dinçer, Şubat ayında, eğitim öğretim yılının ikinci dönemi başlamadan önce 17 bin öğretmen alacaklarını duyurdu. Dinçer, hangi branşlara atama yapılacağının kılavuzla duyurulacağını bildirdi. - ANKARA
Son Dakika › Güncel › Milli Eğitim Bakanı Dinçer: 'İkinci Yarıyıl Başlamadan Önce 17 Bin Öğretmen Atanacak' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.