Minik Öğrenciler Mektupla Anneler Günü'nü Kutladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Minik Öğrenciler Mektupla Anneler Günü'nü Kutladı

11.05.2017 11:48

Hekimhan ilçesinde anaokulu öğrencileri, annelerine mektup göndererek Anneler Günü'nü kutladı.

Hekimhan ilçesinde anaokulu öğrencileri, annelerine mektup göndererek Anneler Günü'nü kutladı.

Anneler Günü öncesi Hekimhan PTT Merkez Müdürlüğü'ne gelen anaokulu öğrencileri, annelerine mektup gönderdi.

Hekimhan PTT Merkez Müdürü Bünyamin Bingöl, AA muhabirine yaptığı açıklamada, minik öğrenciler ve yöneticilerin Anneler Günü vesilesiyle teknoloji çağında yok olmaya yüz tutan mektup yazma ve atma alışkanlığını çocuklara öğretme ve alışkanlık kazandırmak, annelerinin yüzlerinde bir tebessüm oluşturmak istediklerini kaydetti.

Mektupları teslim aldıklarını aktaran Bingöl, Anneler Günü'nde mektupları büyük bir mutlulukla adreslere göndereceklerini sözlerine ekledi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Minik Öğrenciler Mektupla Anneler Günü'nü Kutladı - Son Dakika


Advertisement