Amerikalılar Nelson Mandela'nın Heykeline Çiçek Bırakıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Amerikalılar Nelson Mandela'nın Heykeline Çiçek Bırakıyor

Amerikalılar Nelson Mandela\'nın Heykeline Çiçek Bırakıyor
06.12.2013 23:39  Güncelleme: 00:56

ABD'nin başkenti Washington'da çok sayıda kişi Güney Afrika Büyükelçiliği önünde bulunan Mandela heykelinin önüne çiçekler bırakıyor.

Güney Afrika'nın eski Devlet Başkanı Nelson Mandela'nın hayatını kaybetmesinin ardından, ABD'nin başkenti Washington'da Güney Afrika Büyükelçiliği önündeki Mandela heykeli ziyaretçilerin akınına uğruyor. Çok sayıda kişi çiçekler bırakarak ülkenin efsanevi liderini anıyor.

Washington'da yaşayan Güney Afrikalılar ile Mandela'ya sevgi duyan Amerikalılar, sabah saatlerinden itibaren büyükelçilik önüne gelerek heykele çiçek bıraktı. Mandela'ya duyduğu saygıyı göstermek için yağmurlu havaya aldırış etmeden bekleyen çok sayıda kişi, Güney Afrikalı lideri andı. Heykel önünde çok sayıda basın kuruluşu da canlı yayın yapıyor.

Bu arada Mandela'nın ölümünün ardından Başkan Barack Obama'nın talimatıyla resmi binalardaki bayraklar pazartesiye kadar yarıya indirildi. Beyaz Saray Sözcüsü Jay Carney de Başkan Obama ve eşi Michelle Obama'nın, Mandela'nın ölümü nedeniyle Güney Afrika'ya gideceğini bildirmişti - Washington DC

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Amerikalılar Nelson Mandela'nın Heykeline Çiçek Bırakıyor - Son Dakika


Advertisement