Manisa Trafiğinin can damarlarından olan bu kavşağın bitmesini herkes sabırsızlıkla beklerken, Öğretmenevi kavşağından dönüp devlet hastanesi yönüne gidecek olan araçların kullanacağı yol üzerinde bulunan 60 metrekarelik alan için arsa sahibi değerinden fazla bedel isteyince, Büyükşehir mahkeme yoluna gitti. Kamu yararını gözeten Büyükşehir Belediyesi, imar planında da zaten yol olarak görülen bu arsa için vatandaşın cebinden çıkacak olan bu yüksek bedeli ödemek istemiyor. Mahkeme süreciyse devam ediyor…
Manisa'nın en önemli trafik noktalarından biri olan öğretmenevi kavşağında artık sona gelindi. Yaklaşık yüzde 95'inin tamamlandığı kavşak yapım çalışmaları şimdi de kamulaştırma nedeniyle beklemede kaldı. Manisa Büyükşehir Belediyesi Yol yapım ve Onarım Dairesi Başkanı Fevzi Demir ve Yol Şube Müdürü Kurtuluş Kuruçay kavşakta incelemelerde bulundu.
Öğretmenevi kavşağından dönüp devlet hastanesi yönüne gidecek olan araçların kullanacağı yol üzerinde bulunan evin bahçesinin, kamulaştırılması için çalışan Büyükşehir Belediyesi, arsa sahibinin itirazı nedeniyle yolu tamamlayamıyor ve bu nedenle de projede gecikme yaşanıyor.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Manisa Büyükşehir Belediyesi Yol yapım ve Onarım Dairesi Başkanı Fevzi Demir, yaklaşık 4 aydır mahkemenin devam ettiğini belirterek, aslında imar planında kamulaştırılması gereken yerin yol olarak görüldüğünün de altını çizerek gecikmenin Büyükşehir Belediyesinin çalışmalarından kaynaklanmadığının altını çizdi.
60 metrekarelik bir alan için 175 bin lira bedel istendiğini ifade eden Demir, Büyükşehir Belediyesi olarak değerinden fazla meblağ biçilen alan için kamu yararını gözeterek itiraz ettiklerini ifade etti.
Demir Ayrıca, mahkeme sonuçlanacak olursa kavşağın 10-15 gün içerisinde açılacağını söyledi.
Son Dakika › Güncel › Öğretmenevi Kavşağı Kamulaştırmayı Bekliyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.