Öğretmenler toplantısı telekonferans ile yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Öğretmenler toplantısı telekonferans ile yapıldı

Öğretmenler toplantısı telekonferans ile yapıldı
28.05.2020 11:23  Güncelleme: 11:26

DÜZCE (İHA) – Özel Düzce Uğur Fen ve Anadolu Lisesi, haftalık öğretmenler toplantısını telekonferans sistemi ile gerçekleştirdi.

DÜZCE (İHA) – Özel Düzce Uğur Fen ve Anadolu Lisesi, haftalık öğretmenler toplantısını telekonferans sistemi ile gerçekleştirdi.

Korona virüs ile mücadele kapsamında yüz yüze eğitim öğretim faaliyetleri Eylül'e kadar kapatılmasının ardından Özel Düzce Uğur Fen ve Anadolu Lisesi, uzaktan eğitim faaliyetlerini sürdürmeye devam ediyor. Her hafta öğrencilere çeşitli eğitim programları hazırlanırken, öğretmenlerde toplantılarını telekonferans sistemi ile yapıyor. Özel Düzce Uğur Fen ve Anadolu Lisesi kurucusu Gökhan Sarıgül'ün önderlik ettiği toplantıda öğrencilere uygulanacak eğitim programı konuşuldu. - DÜZCE

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Öğretmenler toplantısı telekonferans ile yapıldı - Son Dakika


Advertisement