DÜZCE (İHA) – Özel Düzce Uğur Fen ve Anadolu Lisesi, haftalık öğretmenler toplantısını telekonferans sistemi ile gerçekleştirdi.
Korona virüs ile mücadele kapsamında yüz yüze eğitim öğretim faaliyetleri Eylül'e kadar kapatılmasının ardından Özel Düzce Uğur Fen ve Anadolu Lisesi, uzaktan eğitim faaliyetlerini sürdürmeye devam ediyor. Her hafta öğrencilere çeşitli eğitim programları hazırlanırken, öğretmenlerde toplantılarını telekonferans sistemi ile yapıyor. Özel Düzce Uğur Fen ve Anadolu Lisesi kurucusu Gökhan Sarıgül'ün önderlik ettiği toplantıda öğrencilere uygulanacak eğitim programı konuşuldu. - DÜZCE
Son Dakika › Güncel › Öğretmenler toplantısı telekonferans ile yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.