Gaziantep'te 8 yıl önce bir kişinin silahla öldürülmesiyle ilgili davada, Yargıtay'ın bozması sonrasında yeniden görülmeye başlandı.
1. Ağır Ceza Mahkemesi'ndeki duruşmaya öldürülen Oğuz Savcılı'nın ailesi ile taraf avukatları katıldı, tutuksuz sanık Cuma B, katılmadı.
Duruşmada tanık olarak dinlenen N.Ç, maktulün vurulma anını görmediğini ancak intikam almak amacıyla öldürülmüş olabileceğini duyduğunu kaydetti.
Mahkeme heyeti, başka suçtan cezaevinde bulunan sanık Cuma B'nin bir sonraki duruşmada SEGBİS aracılığıyla hazır edilmesine karar vererek, duruşmayı 13 Ekim'e erteledi.
Olay
Kent merkezinde 2018'da berber dünkanı önünde silahlı saldırıya uğrayan Oğuz Savcılı, hayatını kaybetmişti. Hakkında açılan davada Cuma B'nin aldığı beraat kararı, Yargıtay tarafından bozulmuştu.
Son Dakika › Güncel › Oğuz Savcılı Davası Yeniden Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Sizin düşünceleriniz neler ?