Ordu'da 'Milli İradeye Sahip Çıkıyoruz' mitingi
Ordu'da Belediye Meydanı'nda 'Milli İradeye Sahip Çıkıyoruz' mitingi düzenlendi.
Ordu Büyükşehir Belediye Meydanı'nda, 'Milli İradeye Sahip Çıkıyoruz' mitingi düzenlendi. Ordu Valisi İrfan Balkanlıoğlu, milletvekilleri, Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Ak Partili Enver Yılmaz başta olmak üzere daire müdürleri, sivil toplum kuruluşu ve siyasi parti temsilcileri ile binlerce vatandaş ellerinde Türk bayraklarıyla bir araya darbe girişimine protesto etti. Karadeniz Sahil Yolu'ndan geçen araç sürücüleri de korna çalarak mitinge destek verdi. Kentteki camilerden gün boyunca Kur'an-ı Kerim okunarak dualar edildi.
Son Dakika › Güncel › Ordu'da 'Milli İradeye Sahip Çıkıyoruz' Mitingi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.