Ordu'da sel sularından ağaç ve odun topladılar
Ordu'da geçen hafta meydana gelen sel sularıyla birlikte derelerden ve ırmaklardan gelen ağaç ve odun parçalarını vatandaşlar toplayarak kışlık yakacağını elde ediyor.
Ordu'da geçen hafta Ramazan Bayramı' ilk iki günü meydana gelen sağanak yağmurun oluşturduğu sel suları dere ve ırmak kenarlarındaki onlarca ağacı kökünden sökerek kilometrelerce sürükledi. Irmak ve dere yataklarında kıyıya vuran ağaç ve odun parçaları fındık bahçesi ve tarım arazilerine de zarar verdi. Bazı vatandaşlar ise kıyıdaki ağaç ve odun parçalarını kışlık yakacak ihtiyaçlarını karşılamak için topladı. Fındık bahçesi zarar gören ve bahçede sel suyunun getirdiği ağaç ve odun parçalarını toplayan 2 çocuk annesi, 67 yaşındaki Durdiye Akgün, "Allah bir daha böyle bir şey yaşatmasın. Sel faciasında kaybımızda oldu, çok üzgünüz. Benim bahçemde zarar gördü, bahçeme gelen ağaç ve odunları topluyorum. Yevmiye ile işçi tutacağım, odunları buradan alacağım ve eve taşıyacağım" dedi.
Son Dakika › Güncel › Ordu?da Sel Sularından Ağaç ve Odun Topladılar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.