Orhangazi'de HDP'nin tabelasını indirip yaktılar
Bursa'nın Orhangazi İlçesi'nde, terör olaylarını protesto eden bir grup, HDP İlçe Teşkilatı'nın tabelasını ve parti bayrağını indirip yaktı. Parti binasına Türk bayrağı asan kalabalığı polis dağıttı.
Son dönemde artan terör olayları, Orhangazi'de protesto edildi. İlçe merkezinde toplanan kalabalık, tekbir getirip, 'Kahrolsun PKK', 'Ne mutlu Türküm diyene', 'Şehitler ölmez vatan bölünmez' sloganları atarak yürüyüşe geçti. Öfkeli kalabalık daha sonra Camikebir Mahallesi'ndeki, bir binanın birinci katındaki HDP ilçe teşkilatına girdi. Kimsenin bulunmadığı parti binasında bulunan televizyon ve sandalyeleri dışarı atan protestocu gençler, partinin bayrağını ve söktükleri tabelasını sokağa atıp yaktı. HDP ilçe teşkilatına Türk bayrağı asan öfkeli kalabalığı polis dağıttı.
Olayla ilgili soruşturmaya başlandı.
Son Dakika › Güncel › Orhangazi'de Hdp'nin Tabelasını İndirip Yaktılar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.