Orman Giriş Yasasını İhlal Eden 10 Kişiye Ceza - Son Dakika
Son Dakika Logo

Orman Giriş Yasasını İhlal Eden 10 Kişiye Ceza

23.06.2026 09:10

Mersin'in Mut ilçesinde ormanlık alanlara giriş yasağını ihlal eden 10 kişiye para cezası verildi.

Mersin'in Mut ilçesinde ormanlık alanlara giriş yasağını ihlal ettiği belirlenen 10 kişiye idari para cezası uygulandı.

Palantepe Mahallesi Çiçekçi Koyağı mevkisinde gerçekleştirilen denetimlerde, 10 kişinin yasak olmasına rağmen ormanlık alana giriş yaptığı tespit edildi.

Yapılan incelemede kişilerin, Mersin Valiliğinin orman yangınlarının önlenmesine yönelik yayımladığı genelgeye aykırı hareket ettiği belirlendi.

Bunun üzerine 10 kişi hakkında idari para cezası uygulandı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Orman Giriş Yasasını İhlal Eden 10 Kişiye Ceza - Son Dakika

Sizin düşünceleriniz neler ?

    SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.

Advertisement