Ormana Çöp Atma Kampanyası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ormana Çöp Atma Kampanyası

23.06.2026 14:23

Beypazarı'nda orman denetimleri artırılıyor, yangın ekipleri hazır bekletiliyor.

Ankara Orman Bölge Müdürlüğünün "Ormana Çöp Atma" kampanyası kapsamında Beypazarı Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri, piknik alanları ve mesire yerlerinde denetimlerini artıracak.

Beypazarı Orman İşletme Müdürlüğü, Ankara Orman Bölge Müdürlüğünün başlattığı uygulamaların sahada etkin şekilde hayata geçirileceğini ve çalışmaların aralıksız sürdürüleceğini bildirdi.

İlçedeki milli park ve koruma alanlarında denetimlerin Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliği tarafından sürdürüldüğü, ormanlara giriş yasağının uygulanmaya başlanmasının ardından Orman İşletme Müdürlüğünün de çeşitli alanlardaki kontrollerine devam edeceği kaydedildi.

Yangınlarla mücadele kapsamında oluşturulan ekiplerin Kapıağzı tesislerinde hazır bekletildiği, olası bir yangın durumunda ise ekiplerin arazözlerle kısa sürede bölgeye sevk edilerek müdahalede bulunacağı ifade edildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Ormana Çöp Atma Kampanyası - Son Dakika

Sizin düşünceleriniz neler ?

    SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.

Advertisement