ÖSO ve YPG, IŞİD'e Karşı Birlikte Savaşıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

ÖSO ve YPG, IŞİD'e Karşı Birlikte Savaşıyor

29.10.2014 13:55  Güncelleme: 14:55

YPG'ye destek vermek amacıyla Mürşitpınar Sınır Kapısı'ndan Kobani'ye geçen ÖSO mensupları, gün boyu IŞİD mevzilerini ağır silahlarla bombaladı.

Çatışmaların 45 gündür sürdüğü Suriye'nin Kobani kentine, Irak Bölgesel Kürt yönetimi tarafından gönderilen peşmergelerden önce Özgür Suriye Ordusu mensupları girdi.

Sabah erken saatlerde Kobani'nin yanı başındaki Suruç'un Mürşitpınar Mahallesi yakınlarında 10-12 kişilik gruplar halinde görülen ÖSO militanları Suriye'ye geçti.

"200 SAVAŞÇI TÜRKİYE ÜZERİNDEN KOBANİ'YE GİRDİ"

ÖSO Komutanı Abdulcebbar el-Akidi ''Özgür Suriye Ordusu'ndan 200 savaşcı Türkiye üzerinden Kobani'ye (Ayn el Arap) giriş yaptı." dedi.

ÖSO mensupları beraberinde getirdikleri 8 TIR ağır silahlar Murşitpınar Sınır Kapısı'ndan Kobani'ye geçildi.

GÜN BOYU IŞİD MEVZİLERİNİ BOMBALADILAR

YPG güçleriyle birlikte IŞİD'e karşı savaşan ÖSO mensupları, gün boyu IŞİD mevzilerini ağır silahlarla bombaladı.
YPG ve ÖSO'ya destek için koalisyon güçleri hava saldırısı düzenlemeye devam ediyor.

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel ÖSO ve YPG, IŞİD'e Karşı Birlikte Savaşıyor - Son Dakika


Advertisement