Çatışmaların 45 gündür sürdüğü Suriye'nin Kobani kentine, Irak Bölgesel Kürt yönetimi tarafından gönderilen peşmergelerden önce Özgür Suriye Ordusu mensupları girdi.
Sabah erken saatlerde Kobani'nin yanı başındaki Suruç'un Mürşitpınar Mahallesi yakınlarında 10-12 kişilik gruplar halinde görülen ÖSO militanları Suriye'ye geçti.
"200 SAVAŞÇI TÜRKİYE ÜZERİNDEN KOBANİ'YE GİRDİ"
ÖSO Komutanı Abdulcebbar el-Akidi ''Özgür Suriye Ordusu'ndan 200 savaşcı Türkiye üzerinden Kobani'ye (Ayn el Arap) giriş yaptı." dedi.
GÜN BOYU IŞİD MEVZİLERİNİ BOMBALADILAR
Son Dakika › Güncel › ÖSO ve YPG, IŞİD'e Karşı Birlikte Savaşıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.