
Adana Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Sağlık Müdürlüğü ile Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ekipleriyle birlikte dün gece Adana Otogarı'nda asayiş uygulaması yaptı.
Çok sayıda polisin katıldığı uygulamada, kalacak yerleri olmadığı için otogardaki bekleme salonlarında sabahladıkları tespit edilen 65 yaş üstü 11 kişi yapılan işlemlerin ardından Adana Huzurevi'ne yerleştirildi. Aralarında yabancı uyruklu kişilerin de bulunduğu 18- 35 yaş arası 20 kişi de Adana Valiliği'nin anlaşmalı olduğu otellere götürüldü.
Evinden kaçan bir erkek çocuğu da ailesiyle buluşturulmak üzere Çocukları Koruma Şube Müdürlüğü'ne teslim edildi.
MKA(OA/COŞ) - Adana
Son Dakika › Güncel › Otogarda Kalan Kimsesizler Otel ve Huzurevine Yerleştirildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.