Özgür Suriye Ordusu'na bağlı Tevhid Sancağı Tugayı askerleri, Suriye'nin ikinci büyük kenti Halep'in Tel Şagiyb bölgesinde bulunan Suriye ordusunu internet üzerinden koordinasyonunu sağlayan iletişim komandolarının merkezine saldırı düzenledi.
Suriye askeri birimine gerçekleştirilen geniş çaplı baskında 25 asker yaşamını yitirdi.
Tevhid Sancağı Birliği komutanlarından Ebu Hamza AA muhabirine yaptığı açıklamada, iletişim komandoları ile aralarında 24 saat süren çatışma sonrası 25 askerin öldüğünü ve binada kontrolün kendilerine geçtiğini ifade etti.
Ebu Hamza, "Bu birliğin Suriye savaş uçaklarına vuracakları yerler için koordinasyon sağladığını öğrendik. Zaten çatışma esnasında bölge hemen bombalandı. Biz elektronik iletişim araçlarından dört tanesini imha ettik" dedi.
Baskından sonra komuta merkezine giren AA muhabiri, çatışma alanında iletişim komandolarının imha edilen sistemlerini görüntülemeyi başardı.
Muhabir: Abdurrahman eş-Şerif-Samet Doğan/ Fatih Okumuş
Yayıncı: Ömür Üzelce - HALEP
Son Dakika › Güncel › Özgür Suriye Ordusu'ndan Suriye Ordusunun İletişimine Darbe - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.