Beşiktaş Fulya'da bulunan Polat Tower Recidence'da çıkan yangının ardından özel güvenlik şirketine bağlı işçiler hummalı bir çalışma içerisine girdi.
Beşiktaş Fulya'da bulunan 42 katlı Polat Tower Recidence'da dün yangın çıkmış ve alevler tüm binayı etkisi altına almıştı. Yaşanan yangının ardından bugün özel bir güvenlik şirketine bağlı işçiler, hummalı bir çalışma başlattı. Binanın yanan giriş kapısını onarmak için iskele kuran işçiler, olası bir duruma karşı binayı güvenlik şeridiyle kapattı. İşçiler, 42 katlı binayı eski haline getirmek için çalışmalarını sürdürüyor. - İSTANBUL
Son Dakika › Güncel › Polat Tower'ın Yaraları Sarılmaya Çalışılıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.