Antalya'da 3 yıldızlı otele pompalı tüfekle ateş açan 4 şüpheli, 'Saldırıyı neden gerçekleştirdiniz?' sorusuna, "Kafamız güzeldi, ateş ettik" karşılığını verdi.
Olay, saat 08.30 sıralarında Konyaaltı Arapsuyu'nda bulunan 3 yıldızlı otelde meydana geldi. 07 SM 037 plakalı otomobille otelin önüne gelen 26 yaşındaki Z.M., 33 yaşındaki S.N., 32 yaşındaki A.N. ve 39 yaşındaki T.L., bagajdaki pompalı tüfeği alarak, otele doğru ateş etmeye başladı. Açılan ateş nedeniyle otelin restoran bölümü zarar gördü. Saldırının ardından aynı araçla kaçmaya çalışan 4 şüpheli, ihbar üzerine olay yerine gelen polisler tarafından fazla uzaklaşamadan yakalandı.
Ayakta duramayacak kadar alkollü oldukları gözlenen saldırganlar, 'Saldırıyı neden gerçekleştirdiniz?' sorusuna, "Kafamız güzeldi, ateş ettik" yanıtını verdi. Asayiş Şube Müdürlüğü'ne götürülen şüphelilerin, kendilerine geldikten sonra ifadelerinin alınacağı belirtildi. - Antalya
Son Dakika › Güncel › Pompalı Tüfekle Otele Ateş Açtılar, 'Kafamız Güzeldi' Dediler - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.