Manisa'da yapılan operasyonda 44 kilo 656 gram uyuşturucu maddesi geçirildi. Operasyonda 2 kişi gözaltına alındı.
Alınan bilgiye göre, Manisa Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü (KOM) ve Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, içerisinde Y.D. ve F.E. isimli şahısların bulunduğu otomobili Salihli Bölge Trafik Müdürlüğü önünde durdurdu. Araçta yapılan aramada, batı illerine sevk edilmek üzere paketlenmiş halde toplam 44 kilo 656 gram esrar maddesi ele geçirildi. Gözaltına alınan ve 'uyuşturucu madde ticareti yapmak' suçundan adli mercilere sevk edilen Y.D ve F.E, tutuklanarak cezaevine gönderildi. - MANİSA
Son Dakika › Güncel › Salihli'de 44 Kilogram Uyuşturucu Ele Geçirildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.