Samsun'da Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Samsun'da Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü

10.05.2017 12:58

Samsun Halk Sağlığı Müdürlüğü, 12 Mayıs Dünya Hemşireler Günü nedeniyle sağlıklı yaşam yürüyüşü düzenledi.

Samsun Halk Sağlığı Müdürlüğü, 12 Mayıs Dünya Hemşireler Günü nedeniyle sağlıklı yaşam yürüyüşü düzenledi.

İstiklal Caddesi üzerindeki Verem Savaş Dispanseri önünde başlayan yürüyüşe, Halk Sağlığı İl Müdürü Mustafa Kasapoğlu ve hemşireler katıldı.

Sağlıklı yaşam adına her gün yaklaşık 10 bin adım atılması gerektiğine dikkati çeken Kasapoğlu, şunları kaydetti:

"Amacımız 'her gün 10 bin adım' farkındalığını, bilincini oluşturmak. Obeziteyi önlemek ve sağlık için her gün mutlaka 10 bin adım atılmasını ya da spor yapılmasını tavsiye ediyoruz. Bugün burada yürüyüş yaptık. Dün Salıpazarı ilçesinde sağlıklı yaşam yürüyüşünü düzenledik. Kronik hastalıklara yakalanmadan önce, sağlıklı ve hareketli yaşama önem vermemiz gerekiyor. Sloganımız ise 'Şişman olma, pişman olma'."

Program bitiminde katılımcılara su ikram edildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Samsun'da Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü - Son Dakika


Advertisement