Adana'da Seyhan Nehri'nde mahsur kalan kişi, itfaiye ekiplerince kurtarıldı.
Alınan bilgiye göre, Mustafa Çakmak, balık tutmak için yem bulmak amacıyla Seyhan Nehri'ne gitti.
Kıyıdan açılan Çakmak, geri dönemeyeceğini anlayınca kayanın üzerine çıkarak cep telefonuyla polisi arayıp yardım istedi.
Olay yerine gelen polis ve itfaiye ekipleri, Çakmak'ı nehirden kurtararak kıyıya çıkardı.
Son Dakika › Güncel › Seyhan Nehri'nde Mahsur Kalan Kişi Kurtarıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.