Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksitten etkilenen anne ve oğlu tedavi altına alındı.
Merkez Şahsüleyman Mahallesi'ndeki evlerinde kömür sobası yanarken uyuyan anne N.A. (56) ve oğlu K.A. (22), bir süre sonra rahatsızlandı.
Yakınlarınca Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürülen anne ve oğlunun sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlendikleri öğrenildi.
Son Dakika › Güncel › Sobadan Sızan Gazdan Zehirlenme - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.