Erzurum'un merkez Aziziye Belediyesi ilçedeki kedi, köpek, kuş gibi hayvanların aç ve susuz kalmaması için Sokak hayvanları beslenme noktası' oluşturdu. Park ve bahçelerin kenarlarına konulan suluk ile yemliklerin içerisini vatandaş ekmek ve benzeri yiyeceklerle dolduruyor. Vatandaşlar, hayvanların artık aç, susuz kalmayacağını söyledi.
Son Dakika › Güncel › Sokaktaki Hayvanlar Artık Aç Kalmayacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.