Soma İçin Yürüyüp Mum Yaktılar - Son Dakika
Son Dakika Logo

Soma İçin Yürüyüp Mum Yaktılar

Soma İçin Yürüyüp Mum Yaktılar
14.05.2014 21:39

Adana’da bir grup, Soma’da hayatını kaybeden maden işçileri için yürüyüp mum yaktılar.

Adana'da bir grup, Soma'da hayatını kaybeden maden işçileri için yürüyüp mum yaktılar.

İnönü Parkı'nda toplanan grup, ellerinde siyah bayraklar ve 'Maden işçisi onurumuzdur' sloganları eşliğinde Atatürk Parkı'na yürüdü. Grubu, burada bekleyen başka bir grup alkışlarla karşıladı. Yakılan mumlarla yere 'Soma için yaşam' yazan grup daha sonra hayatını kaybeden işçiler için bir dakikalık saygı duruşunda bulundu.

Grubun Atatürk Parkı'ndaki oturma eylemi sürüyor. - ADANA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Soma İçin Yürüyüp Mum Yaktılar - Son Dakika


Advertisement