TEKİRDAĞLI BALIKÇILAR, AVLADIKLARI BALIKLARIN GELİRİNİ DEPREMZEDELERE BAĞIŞLADI - Son Dakika
Son Dakika Logo

TEKİRDAĞLI BALIKÇILAR, AVLADIKLARI BALIKLARIN GELİRİNİ DEPREMZEDELERE BAĞIŞLADI

01.03.2023 10:41  Güncelleme: 10:50

TEKİRDAĞ'da balıkçılar, bugün avladıkları balıkların gelirini depremzedelere bağışlamak üzere mezatta satışa çıkardı.

TEKİRDAĞ'da balıkçılar, bugün avladıkları balıkların gelirini depremzedelere bağışlamak üzere mezatta satışa çıkardı.

Tekirdağ'da Marmara denizine açılan Süleymanpaşa Su Ürünleri Kooperatifi üyesi balıkçılar, avladıkları balıkları, geliri depremzedelere bağışlanmak üzere mezat usulü satışa çıkardı. Balıkçı barınağında düzenlenen balık mezadına, Tekirdağ Valisi Aziz Yıldırım, Süleymanpaşa Kaymakamı Mustafa Güler, Tekirdağ Sağlık Müdürlüğü Personel Hizmetleri Başkanı Zafer Soykırlı, Tekirdağ Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Cengiz Günay da katılarak, mezattaki açık artırmaya katıldı. Mezatta elde edilen gelir, depremzedelere ulaştırılması için Tekirdağ Valiliği'ne teslim edilecek.

Süleymanpaşa Su Ürünleri Kooperatifi Başkanı İbrahim Pehlivanoğlu, balıkçıların depremzedelere destek olmak amacıyla denize açıldığını söyledi. Ülkenin her zamankinden daha çok birlik ve beraberliğe ihtiyacı olduğunu söyleyen Pehlivanoğlu, Depremzede vatandaşlarımıza nasıl bir destek olabiliriz diye düşündük ve böyle bir etkinlik yapmaya karar verdik. Bugün balıkçı arkadaşlarımız tuttukları bütün balıkları depremzedeler için bağışladı. Bize destek olan valimize de teşekkür ederiz. Yaklaşık 100 bin lira kadar da bir para topladık. Bu parayı da valiliğimize teslim edeceğiz. Rabbim bir daha ülkemize böyle şeyler yaşatmasın inşallah diye konuştu.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel TEKİRDAĞLI BALIKÇILAR, AVLADIKLARI BALIKLARIN GELİRİNİ DEPREMZEDELERE BAĞIŞLADI - Son Dakika


Advertisement