Tokat'ta 2 köyde koronavirüs karantinası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tokat'ta 2 köyde koronavirüs karantinası

Tokat\'ta 2 köyde koronavirüs karantinası
07.03.2021 17:10  Güncelleme: 17:15

TOKAT'ın Niksar ilçesinde, koronavirüs vakalarının artış gösterdiği 2 köy, 7 gün süreyle karantinaya alındı.

TOKAT'ın Niksar ilçesinde, koronavirüs vakalarının artış gösterdiği 2 köy, 7 gün süreyle karantinaya alındı.

İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu'nca koronavirüs vakalarındaki artış nedeniyle Niksar ilçesine bağlı Çay ve Terzioğlu köylerinde bugünden itibaren 7 gün süreyle karantina uygulanması kararlaştırıldı. Niksar Kaymakamlığından yapılan açıklamada, "İlçe Hıfzıssıhha Kurulu'nun 07.03.2021 tarih ve 15 sayılı kararı ile koronavirüs tedbirleri kapsamında Çay köyü ve Terzioğlu köylerinde 1593 Sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kurulu'nun 72'nci maddesi gereği 07.03.2021 tarih ve saat 21.00 itibari ile 7 gün süreyle karantina kararı alınmıştır" denildi.


Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Tokat'ta 2 köyde koronavirüs karantinası - Son Dakika


Advertisement