Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Spor Toto Süper Lig'e yükselen Torku Konyaspor'u kutladı.
Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamaya göre, Erdoğan, Torku Konyaspor Kulübü Başkanı Ahmet Şan'a kutlama mesajı gönderdi. - Ankara
Son Dakika › Güncel › Torku Konyaspor'un Süper Lig'e Yükselmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.