Gölcük AK Parti İlçe teşkilatı, önceki akşam Gölcük Belediye başkanı Mehmet Ellibeş ile birlikte, İlçemizin en önemli ve aktif hemşeri derneklerinden birisi olan- Gölcük Trabzonlular Yardımlaşma ve Dayanışma Derneğine çay içmeye gittiler. Ziyarette, derneğin eski başkanlarından ve Gölcük Belediye Başkan Adayı Dr. Ekrem Aktuğ da hazır bulundu. Toplantı, Belediye Başkanı Ellibeş ve dernek Başkanı Selami Bulut ve yönetimiyle fotoğraf çektirmesiyle başladı. Başkan Ellibeş, dernek üyelerine hitaben yaptığı konuşmada, "Biz buraya seçim çalışması yapmaya değil, çayınızı içmeye geldik. Bu nedenle hakkınızı helal edin" dedi. Trabzonlular Derneği'nde oldukça sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleşen sohbetin konusu Gölcük ve aynı akşam oynanan Legia Warşova maçı oldu. Dernek Başkanı Selami Bulut Başkan Ellibeş ve AK Parti heyetinin ziyaretinden duydukları memnuniyeti dile getirerek, hepsine ayrı ayrı teşekkür etti.
Son Dakika › Güncel › Trabzonlular Gölcük AK Partiyi Ağırladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.