Türk Kızılay'dan Aşure İkramı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Türk Kızılay'dan Aşure İkramı

Türk Kızılay\'dan Aşure İkramı
27.06.2026 09:39

Konak Şubesi, 1500 kişiye aşure ikram ederek muharrem ayında dayanışma mesajı verdi.

Türk Kızılay Konak Şubesi tarafından muharrem ayı dolayısıyla yaklaşık 1500 kişiye aşure ikram edildi.

Şube Başkanı Melih Bingöl, yaptığı açıklamada, aşureyi dünyanın içindeki sıkıntılardan kurtulması ve zulüm altındaki tüm Müslümanlar'ın bir an önce refaha ermesi duasıyla gağıttıklarını belirtti.

Etkinliğe, Konak Kaymakamı Ediz Sürücü, AK Parti Konak İlçe Başkanı Mehmet Sait Başdaş, MHP Konak İlçe Başkanı Ahmet Yeniçırak ile sivil toplum kuruluş temsilcileri de katıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Türk Kızılay'dan Aşure İkramı - Son Dakika

Sizin düşünceleriniz neler ?

    SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.

Advertisement