Aladağ İlçe Emniyet Amirliği, Türk Polis Teşkilatının kuruluşunun 171. yıl dönümü etkinlikleri kapsamında şehit ve gazi polisler için Aladağ Merkez Konukoğlu Camisinde cuma namazı öncesinde mevlit okutuldu.
Aladağ İlçe Emniyet Amir Vekili Komiser Adem Ergün, Polis Haftası kapsamında vatan için gözünü kırpmadan şehit olmuş, gazi olmuş meslektaşları için mevlit okutup onların ruhları için dua ettiklerini dile getirdi.
Mevlit programına, ilçe Kaymakamı Ahmet Ziya Filizer, daire amirleri, emniyet mensupları ile çok sayıda vatandaş katıldı.
Cami çıkışında polisler tarafından gül suyu ve lokum ikram edildi.
Son Dakika › Güncel › Türk Polis Teşkilatının Kuruluşunun 171. Yılı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.