Türkiye'nin Pakistan'da kurduğu Recep Tayyip Erdoğan Hastanesi'nde ilk bebek dünyaya geldi.
Bebeğe ailesi tarafından "Recep Tayyip" ismi verildi. Bölgede görevli Türk ekibi bebek ve ailesini hastane odasında ziyaret etti. Bebeğin masraflarının karşılanması için aileye bir miktar bağışta bulunuldu.
Son Dakika › Güncel › Türkiye'nin Pakistan'da Kurduğu Hastanede İlk Bebek Sevinci - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.