Uşak Polisi Vatandaşa Aşure İkram Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Uşak Polisi Vatandaşa Aşure İkram Etti

Uşak Polisi Vatandaşa Aşure İkram Etti
21.09.2018 17:12

Uşak İl Emniyet Müdürlüğü Muharrem ayı nedeniyle vatandaşlara Cuma namazı sonrası aşure dağıttı.

Uşak İl Emniyet Müdürlüğü Muharrem ayı nedeniyle vatandaşlara Cuma namazı sonrası aşure dağıttı.

Uşak İl Emniyet Müdürü İbrahim Ergüder ve emniyet personeli Türk Bayrağı ve Türkiye haritası motifiyle düzenlenen aşure kazanlarından vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Emniyet Müdürlüğü binası önünde vatandaşlara aşure dağıtımı yaptıklarını söyleyen İl Emniyet Müdürü İbrahim Ergüder; " Muharrem ayı dolayısıyla bu hayrı bütün personelimizle beraber paylaşalım istedik. Vatandaşlarımız yoğun bir katılım gösterdiler. Bizlerde mutlu ve memnun olduk. Bütün personelimiz karınca kaderice aşure dağıtımı etkinliğimize destek oldular. Yüzlerce vatandaşımıza aşure dağıtımı etkinliğimizi birlik, beraberlik içerisinde gerçekleştirdik" dedi. - UŞAK

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Uşak Polisi Vatandaşa Aşure İkram Etti - Son Dakika


Advertisement