Hatay'ın Dörtyol ilçesinde telefonda kendilerini emniyet görevlisi olarak tanıtarak vatandaşları dolandırdığı iddia edilen 2 kişi yakalandı.
Alınan bilgiye göre, telefonda kendilerini emniyet görevlisi olarak tanıtıp aradıkları kişilere, kredi kartlarının başka şahıslar tarafından kullanıldığını bu işlemlerin iptal edilebilmesi için para göndermeleri gerektiğini söyleyen şahısları polis teknik takibe aldı. Teknik takip sonucu paraları çektikleri anlaşılan K.E. (19) ve M.S. (22) emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Zanlılardan M.S. çıkarıldığı mahkemece tutuklandı, K.E ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. - HATAY
Son Dakika › Güncel › Vatandaşı Dolandıran Zanlılar Yakalandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.