Yaralı Leyleğe Zabıta Sahip Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yaralı Leyleğe Zabıta Sahip Çıktı

Yaralı Leyleğe Zabıta Sahip Çıktı
29.07.2016 13:08

KONYA'nın Seydişehir İlçesi'nde yolda yaralı halde bulunan leyleğe zabıtalar sahip çıktı.

KONYA'nın Seydişehir İlçesi'nde yolda yaralı halde bulunan leyleğe zabıtalar sahip çıktı.

Aktaş Mahallesi'nde kanadından yaralı olduğu için uçamayan leyleği gören Ömer Ekici, Seydişehir Belediyesi Zabıta Müdürlüğünü arayarak bilgi verdi. Zabıta ekipleri, ihbar üzerine adrese gidip, yaralı leyleği teslim alarak belediyenin Veterinerine getirdi. Tedavisi yapılan leylak daha sonra zabıta ekipleri tarafından Beyşehir Doğa Koruma ve Milli Parklar Mühendisliği ekiplerine teslim edildi. Leyleği bulan Ömer Ekici, "Evimin  bahçesinde bir leylek olduğunu gördüm. Yanına gidince leylek uçamadığını fark etti. Hemen Seydişehir Belediyesi zabıta ekiplerine haber verdi. Gelip leyleği aldılar veteriner olduğu için orada tedavi ettireceklerini söylediler. Ben de kendilerine teslim etti" dedi.

- Konya

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Yaralı Leyleğe Zabıta Sahip Çıktı - Son Dakika


Advertisement